7 sierpnia w duńskiej miejscowości Vejle rozpoczęły się mistrzostwa Europy w rugby na wózkach. W turnieju uczestniczyło 8 najlepszych europejskich drużyn, które walczyły o tytuł…
Czytaj więcej
Katowicki Satelita został zasypany maskotkami. Akcja “Dorzuć misie” organizowana przez Fundację STS (należącą do sponsora wielosekcyjnej GieKSy – bukmachera STS) zakończyła się sukcesem, a na lodzie wylądowały 2432 pluszaki. W związku z tym, Fundacja STS przekaże 12 432 zł na promowanie sportu wśród wychowanków Fundacji „Jesteśmy dla Was”.
Niedzielne, derbowe spotkanie z GKS-em Tychy było jak zwykle emocjonujące. Kibice zaopatrzeni w pluszowe maskotki wyczekiwali pierwszego trafienia zawodników GKS Katowice. Musieli czekać na nie blisko 17 minut. Po tym czasie, za sprawą Noah Delmasa, taflę lodowiska zasypały maskotki. Licznie zgromadzeni kibice, którzy przez cały tydzień poprzedzający mecz z Tychami byli informowani o akcji “Dorzuć misie” rzucili na lód aż 2432 pluszaki.
Zgodnie z zapowiedzią, organizator akcji – Fundacja STS – za każdą maskotkę, która została zebrana, przekaże 1 zł na promowanie sportu wśród wychowanków Fundacji “Jesteśmy dla Was” oraz dołoży gwarantowane 10 000 zł. Misie rzucone na lód również trafiły już do beneficjentów akcji. Kwota, jaką udało zebrać dla wychowanków organizacji to 12 432 zł.
Kolejna odsłona akcji już w najbliższą niedzielę (04.02) w trakcie meczu ZAKSY Kędzierzyn-Koźle z Asseco Resovią Rzeszów.