Lech Poznań razem z Fundacją Sport Twoją Szansą rozpoczęli licytację koszulek, w których piłkarze Kolejorza zagrali w eliminacjach Ligi Europy UEFA. Dochód ze zbiórki zostanie…
Czytaj więcej
W niedzielę 28 stycznia, do katowickiego Satelity zawita akcja “Dorzuć misie” organizowana przez Fundację STS (należącą do sponsora wielosekcyjnego GKS-u Katowice – bukmachera STS). Akcja polega na przyniesieniu przez kibiców maskotek, które po pierwszej strzelonej bramce przez gospodarzy wylądują na tafli lodowiska. Fundacja STS na wybrany cel przekaże gwarantowane 10 000 zł, a za każdego rzuconego pluszaka zapłaci dodatkowo 1 zł.
W niedzielny wieczór, wszyscy fani GKS-u Katowice powinni udać się na derbowy mecz z GKS-em Tychy i – oprócz gorącego dopingu – otworzyć swoje serca. Domowe spotkanie katowiczan z rywalami zza miedzy będzie walką nie tylko o trzy punkty, ale momentem, w którym kibice z serca Śląska będą mogli zrobić coś dobrego. Stanie się to za sprawą akcji “Dorzuć misie”, którą organizuje Fundacja STS należąca do sponsora GieKSy – bukmachera STS.
Fundacja STS przekaże 10 000 zł na wsparcie katowickiej Fundacji „Jesteśmy dla Was” oraz dodatkowo 1 zł za każdą maskotkę, która wyląduje na lodowisku. Rzucone pluszaki trafią do placówek z regionu, które zaangażowane są w pomoc dzieciom. Jest to pierwsza taka akcja sponsorska, przy współpracy z GKS-em Katowice, który w tym roku obchodzi 60-lecie istnienia.
– Jako zaangażowany sponsor, dzięki takim właśnie akcjom po raz kolejny wychodzimy poza ramy umowy sponsorskiej i angażujemy społeczność kibicowską klubu i regionu – mówi Paweł Rabantek, dyrektor marketingu STS. – Cel jest szczytny – pomagamy Fundacji „Jesteśmy dla Was”. Jako firma odpowiedzialna społecznie, chętnie angażujemy się w inicjatywy, które niosą za sobą realne wsparcie, a które wpisują się w realizowaną przez nas strategię społecznej odpowiedzialności biznesu. Liczymy na to, że kibice z Katowic nie zawiodą i przyniosą na mecz wiele pluszaków. To od nich zależy, ile pieniędzy trafi na konto Fundacji „Jesteśmy dla Was” – komentuje Rabantek.
– Satelita słynie ze znakomitego dopingu, a nasza mistrzowska drużyna może zawsze liczyć na niezwykłe wsparcie. Tym razem zachęcamy wszystkich naszych kibiców także do zabrania na ten wyjątkowy mecz pluszaków. Razem ze wszystkimi kibicami czekamy już na pierwszego gola naszej GieKSy, by móc posłać wszystkie maskotki na lód i tym samym wspólnie zagrać dla fundacji, która wspiera rozwój i funkcjonowanie społeczne dzieci i dorosłych z różnymi dysfunkcjami oraz pomaga ich rodzinom – mówi Krzysztof Nowak, prezes GKS-u Katowice.
Idea akcji pochodzi od znanej na całym świecie akcji Teddy Bear Toss. W przypadku meczu GKS-u Katowice, każdy pluszak będzie jednak stanowił równowartość wsparcia finansowego przekazanego przez Fundację STS. Organizator akcji wraz z klubem, w tygodniu poprzedzającym akcję, będą prowadzić intensywną komunikację w mediach społecznościowych zachęcającą kibiców do przyjścia na mecz z GKS-em Tychy i przyniesienia maskotek, które po strzelonej przez gospodarzy bramce wylądują na lodzie.
Organizatorzy proszą, by wszystkie maskotki były czyste i szczelnie zapakowane w foliowe opakowania (by w trakcie upadku na lód się nie ubrudziły).
Zeszłoroczna część akcji „Dorzuć misie” została przeprowadzona w trakcie pięciu spotkań Ekstraklasy i 1. ligi piłkarskiej. Odwiedziła Lubin, Kielce, Częstochowę, Białystok i Bielsko-Białą. Kibice rzucili na piłkarskie murawy łącznie 123 017 maskotek. Stanowiło to równowartość 615 075 zł, które Fundacja STS przekazała na pomoc potrzebującym, wskazanym przez każdy z klubów.